Markkinakartoitus ja NPS

Markkina-
kartoitus ja NPS

Matchers hoitaa puolestasi kustannustehokkaasti asiakas/markkinakartoituket, NPS-asiakastyytyväisyys ja asiakaskokemus-kyselyt.

Mikä on asiakaskartoitus?

Asiakaskartoitus on merkittävä osa menestyvän yrityksen toimintaa. Sillä autetaan yrityksiä ymmärtämään paremmin asiakkaiden tarpeita ja odotuksia. Tämä tieto on korvaamatonta, kun yritykset suunnittelevat tuotteita tai palveluitaan, joita asiakkaat haluavat ostaa ja käyttää, tai mitkä yritykset voisivat olla potentiaalisia tulevaisuuden asiakkaita ja miksi. Asiakaskartoituksemme sisältää huolellisesti teille räätälöidyt kysymykset, joiden avulla asiakkaittenne toiveet, odotukset ja palautteet voidaan ottaa yhä paremmin huomioon. Ja saada kuumia tai lämpimiä liidejä, sekä arvokasta tietoa potentiaalisista uusista asiakkaista ja heidän tarpeistaan joihin ratkaisuja etsivät.

On myös tärkeää ymmärtää, ettei asiakaskartoitus ole vain yhden kerran suoritettava toimenpide, vaan jatkuva prosessi, jolla huolletaan asiakassuhdetta ja pidetään yhteyttä asiakkaisiin ja ymmärretään heidän muuttuvia tarpeitaan. Tämän avulla yritykset pystyvät myös seuraamaan erilaisia alalla tapahtuvia trendejä.

Miksi meidän kannattaisi selvittää yrityksemme NPS?

NPS eli Net Promoter Score tarkoittaa suositteluindeksiä eli sitä, kuinka todennäköisesti asiakkaat suosittelisivat yritystänne, tuotetta tai palvelua ystävilleen tai kollegoilleen. NPS:ää pidetään tehokkaana ja toistaiseksi yksinkertaisimpana asiakastyytyväisyysmittarina, jolla on tutkitusti osoitettu olevan vahva yhteys yrityksen orgaanisen kasvuun.

NPS-asiakastyytyväiskartoituksen kysymyksillä voidaan ennakoida asiakkaan uskollisuutta, todennäköisyyttä ostaa uudelleen ja halua suositella palvelua muille tai siirtyä kilpailijalle. Useista kysymysvaihtoehdoista nimenomaan suositteluun perustuva kysymys on osoittautunut parhaiten ennustamaan asiakkaan tulevaa käytöstä.

Matchers voi selvittää myös asiakaskokemuksia asiakkailtanne. Asiakaskokemuksella tarkoitetaan organisaation ja asiakkaan välistä vuorovaikutussuhdetta. Asiakaskokemus koostuu mielikuvista ja tunteista, jotka syntyvät asiakkaalle kaikista kohtaamisista yrityksen edustajien, kanavien ja palveluiden kanssa. Hyvä asiakaskokemus tarkoittaa, että yksilön kokemus vastaa hänen odotuksiaan.

B2C-asiakastyytyväisyyshaastattelut

B2C-asiakastyytyväisyys-
haastattelut

Matchers hoitaa ammattitaitoisesti myös B2C puolen asiakastyytyväisyys-haastattelut.

Yrityksenne saa arvokasta tietoa, oliko kuluttaja-asiakas tyytyväinen hiljattain ostamaansa palveluun tai tuotteeseen ja kuinka todennäköisesti hän palaa teidän asiakkaaksenne. Entä kuinka hyvin myyntihenkilönne hoiti asiakaspalvelun, jäikö asiakkaalla myönteinen kuva yrityksestänne. Suosittelisiko ystävillensä tuotetta tai palveluanne.

Avaamme ovia, joiden takana voi olla isokin diili. Anna meidän löytää
Se Oikea!

Soita, lähetä sähköpostia tai laita meille viestiä oheisen lomakkeen kautta. Vastaamme viestiisi 24 tunnin sisään.