Blogi
Tästä blogista löydät parhaimpia vinkkejä B2B-myyntiin ja B2B-buukkauksiin sekä mahtavia case-stooreja asiakkaistamme.
3 vinkkiä sujuvampaan uusasiakashankintaan
Haluatko kasvattaa yrityksesi myyntiä, mutta uusasiakashankinta takkuaa? Kokosimme 3 vinkkiä, joilla saat prospektointiin uutta potkua.
Lue lisää
4 ammattilaisen vinkkiä tapaamisen buukkaukseen
Buukkaus on äärimmäisen tärkeä vaihe myyntityössä, sillä tarvitset uusasiakastapaamisia saadaksesi myynnin kasvamaan. Listasimme 4 vinkkiä, joita noudattamalla olet tehokkaampi tapaamisten buukkaamisessa!
Lue lisää
Case – Eduhouse
– Jos ei pääse laukomaan, niin maalia ei voi tulla. Se on tässä ihan päivänselvä juttu. Olemme saaneet prosessin niin hyvin kuntoon, että asiakkaat ovat todella lämpimiä. Noin 47 % tapaamisista johtaa kauppaan, myyntijohtaja Janne Leinonen summaa.
Lue lisää
Case – PT-Design
– Matchersilla on todella hyvä porukka soittamassa. Siellä on hyvä fiilis, joka välittyy. Soittajatiimimme on kuin osa meidän yritystämme. Näin ollen se tukee liiketoimintaamme ihan älyttömän hyvin, toimitusjohtaja Henrik Teckenberg iloitsee.
Lue lisää
Asiakashaastattelut markkinatutkimuksen tukena
Markkinakartoitus voi olla tehokas väline markkinatutkimuksen tukena, ja tässä blogissa tarkastelemme, miten asiakashaastattelut voivat tehostaa markkinakartoitusta ja siten myös markkinatutkimusta.
Lue lisää
Näin teet tehokasta prospektointia
Prospektointi tarkoittaa potentiaalisten asiakkaiden, eli liidien, löytämistä ja houkuttelemista. Laadukkaat liidit ovat kullanarvoisia, mutta niiden hankkiminen voi olla haastavaa. Tässä blogissa jaamme parhaita käytäntöjä liidien prospektoinnin tehostamiseksi.
Lue lisää